Introducing Evolution: A Graphic Guide

39,00 zł
/ szt.

In 1859, Charles Darwin shocked the world with a radical theory - evolution by natural selection. One hundred and fifty years later, his theory still challenges some of our most precious beliefs.

Introducing Evolution provides a step-by-step guide to 'Darwin's dangerous idea' and takes a fresh look at the often misunderstood concepts of natural selection and the selfish gene. Drawing on the latest findings from genetics, ecology and animal behaviour - as well as the work of best-selling science writers such as Richard Dawkins and Steven Pinker - a string of brilliant examples, superbly illustrated by Howard Selina, reveals how the evidence in favour of evolutionary theory is stronger than ever.

With wit and clarity, Dylan Evans addresses many puzzling issues: Did life first evolve on other planets? What's the advantage of having sex? Why do your parents look after you? And what good to a bird is half a wing?

From the death of the dinosaurs to the development of digital organisms, Introducing Evolution brings Darwin up-to-date with the latest scientific discoveries. This is the ideal guide to the most important idea ever to appear in the history of science.

Kod produktu: 9781848311862
Autor: Dylan Evans
.
Strony: 176
Icon Books
angielski
Format: 1.5 x 11.9 x 16.9 cm
Dodaj do listy życzeń Dodaj do porównania

Łatwy zwrot towaru

Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. W ciągu 14 dni możesz zwrócić ten towar bez podania przyczyny.
Pokaż szczegóły
14 dni na zwrot
Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów. Zamówione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Bez stresu i obaw
Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie problematyczny.
Prosty kreator zwrotów
Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej.

Ten towar jest dostępny w naszych sklepach

Możesz kupić ten produkt bez składania zamówienia internetowego w jednym z naszych sklepów w Twojej okolicy. Sprawdź w których punktach produkt jest dostępny od ręki.
Sprawdź dostępność
Opinie użytkowników
Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie do tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć na nie tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane